שיווק בדוא"ל

דיוור דיגיטלי ממוקד לרשימות תפוצה

הדיוור באמצעות דוא"ל שונה במהותו משיווק באמצעות אתר ברשת. את הראשון אפשר להשוות לשיווק אישי באמצעות סוכן מכירות ואת השני לחנות.

  • בעוד שלאתר שלכם הלקוח צריך להגיע מיוזמתו הרי שהדואר נוחת בתיבתו מיוזמתכם וללא כל מאמץ מצידו.
  • כשמשווקים באמצעות דואר אלקטרוני ישנה שליטה על תדירות החשיפות של הלקוח וכמותן.
  • כאשר אנשים קוראים דוא"ל הם נמצאים במצב נפשי שונה מהמצב בו הם גולשים. הם רגועים יותר ונוטים יותר לקרוא את המסרים.
  • שיווק באמצעות דוא"ל מאפשר גמישות רבה בהפניית מסרים שונים לקהלים רבים.
  • דוא"ל מאפשר יצירת מערכת יחסים אישית עם הלקוח הפוטנציאלי – המכתב מאפשר להגיש ללקוח תוכן הנכתב במיוחד עבורו

באמצעות דיוור אלקטרוני ישיר ניתן לבצע הפצת מסרים ותכנים שונים לקבוצות נמענים בעלויות נמוכות ובאפקטיביות גבוהה – אחוזי התגובה על מסרים הנשלחים בדואר האלקטרוני יכולים להגיע למספרים הגבוהים בעשרות אחוזים מהתגובות הצפויות ממסרים המופיעים באתרים.

הדיוור יבוצע בעזרת מערכת לדיוור אלקטרוני, בעלת קרוב ל 100% עבירות מול ספקי האינטרנט ויצרני מערכות הדוא"ל, וכוללת מנגנון לניהול הקמפיינים, מנגנון לניהול רשימות דיוור, מנוע דוחות רב עוצמה וממשק פשוט ויעיל דרכו ניתן לבצע ולנהל את כל שלבי הקמפיין השונים.

השירות מאפשר:

  • ניהול, סינון ופילוח רשימות דיוור
  • בניית המכתב השיווקי בסטנדרטים גבוהים ומקצועיים
  • שליחה מורשית, ללא הגדרה כדואר זבל
  • ניתוח סטטיסטי של התוצאות ובקרה מלאה על הדיוור
  • ניתן כאתר אינטרנט פשוט וידידותי הנגיש מכל מחשב – ללא התקנות של תוכנה או חומרה!
  • פניה אישית ללקוחות שלך על ידי מיזוג שדות דואר.

המערכת תומכת בחוק הספאם החדש של ישראל ולפיכח, מאפשרת באופן קבוע לנמענים להסיר עצמם מרשימת התפוצה המאושרת לדיוור בלחיצה על לינק בתחתית הדיוור.

מתן אפשרות לפעילות זו הנה חובה על פי חוק הספאם.

ü      המערכת מוצעת בתצורת SaaS (Software as a Service), החוסכת מהלקוח ניהול ותפעול שרתים וחומרה, ניהול גרסאות וכו.

ניהול הפעילות כולל את השירותים הבאים:

  • · ייעוץ וליווי אפיון הקמפיין
  • · ניהול והזנת רשימות דיוור
  • · עיצוב ועריכת התכנים בתבנית הקמפיין (יצירת תבנית תבוצע בתשלום נוסף, ראה "מחירון שונות")
  • · דיוור לנמענים
  • מעקב, ניתוח סטטיסטי של תוצאות הדיוור והצגת דוחות החשיפה
  • ייעוץ לשיפור לקמפיין הבא

 

כתיבת תגובה