החבילות שלנו

(רשתות חברתיות, פורומים, בלוגים, אתרי תוכן, טוק-בקים, ופרסום ממומן)

לקוחותינו נהנים מחבילות המורכבות ממספר שירותים והמספקים להם מטריה שיווקית החולשת על מספר ערוצי שיווק ופרסום דיגיטליים.

מטרת השיווק הרב ערוצי הנה להגיע לחשיפה נרחבת ביותר ויצירת מקסימום פניות מלקוחות פוטנציאלים לאתר  הלקוח דרך קמפיינים מותאמים באתרים וכלים שונים בהם גולש ומשתמש קהל היעד.

הפעילות מתבסת על רשתות חברתיות (בעיקר Facebook), פורומים, בלוגים, אתרי מידע ותוכן הכוללים טוק-בקים ופרסום ממומן במנועי חיפוש.

לצורך הכנת תוכנית השיווק יבוצע מחקר שוק מקיף שיכלול מיפוי אתרים רלוונטים לקהל היעד של הלקוח. בשימוש מושכל בתוצאות המחקר, ניתן יהיה לייצר חשיפה אקטיבית של מוצרי ושירותי הלקוח ופעילויות להם נדרשת החשיפה.

במסגרת הפעילות, יופעל מנגנון הפצת מידע ופרסום ממוקד בבלוגים ובפורומים מקצועיים בהם נפרסם תכנים של מומחי החברה ו\או מנהליה בצורה מקצועית וסדירה כולל הנעת יוצרי התוכן לכתיבה. יפתחו קבוצות ייעודיות ברשתות חברתיות ובראשם Facebook המיועדים ופונים לקהל היעד ויפורסמו דרכם מאמרים ופוסטים רלוונטיים שיכתבו ע"י מומחים שונים של הלקוח ומומחי כתיבת תוכן מ WebCell בצורה שוטפת. פעילות כזו ברשתות חברתיות תלווה בניהול שוטף של פרופיל הלקוח ברשת כולל מענה על פוסטים של חברים ברשת. נבצע רכישת מדיה פרסומית ונייצר קמפיינים פרסומיים מבוססי באנרים וטיזרים אחרים לפעילויות השונות והשירותים השונים של הלקוח באתרי תוכן ואתרי נישה. נפעל במנועי חיפוש ונרכוש מילות מפתח רלוונטיות במטרה להפנות גולשים לאתר הלקוח ולדפי נחיתה ייעודיים שיפותחו במיוחד עבור הקמפיינים השונים.

פעילות ספציפית ב Facebook:

לצורך חשיפה זו נכין תוכנית אסטרטגית עבור סוג שיווק זה. תכנית זו תכלול את ההתייחסות של החברה מול קהל הלקוחות והמעריצים, זמני תגובה, מידע שהחברה תרצה להעביר ברשת וכן אופי וסוגי תגובה לשאלות המבקרים.

יוקם דף אוהדים ב Facebook שיכיל מידע אודות החברה, דפי מידע על המוצרים של החברה וכמובן דף ליצירת קשר. כמוכן תוצג התייחסות וקישורים מתאימים בין אתר החברה לבין דף האוהדים.

יבוצע ניהול "תעוזה" ותקשורת דו כיוונית "בגובה העיניים" מול אוהדים ולקוחות הפונים דרך דף האוהדים:

  1. ניהול עדכונים שוטפים של פעילות הלקוח על פי תדירות שתקבע (מינימום 3 עדכונים בשבוע) כולל פרסום מאמרים ותכנים שיווקיים של הלקוח, כתיבת תכנים שיווקיים עבור הלקוח ופרסומם וכו.
  2. ייזום של שיחות איכותיות עם האוהדים במטרה לייצר קשר בלתי אמצעי ולייצר לקוחות חדשים למוצרי ושירותי הלקוח
  3. ניהול שירות לקוחות אקטיבי וניהול בסיס נתונים של תשובות הלקוח.
    הפעילות כוללת ניהול איכותי ברמת התוכן (על פי בסיס מידע של תשובות מוכנות מראש), ומתן מענה מהיר וזמין לתגובות, קריאות ותלונות, תוך טיפול בבעיות המוצפות מלקוחות הפונים דרך דף האוהדים.
    הפעילות מצריכה שיתוף פעולה זמין ומהיר ממחלקת שירות הלקוחות של הלקוח.

בהתאם לצורך ולתקציב, נתכנן ונבצע קמפיינים שיווקיים ופרסום ממוקד דרך מנגנון הפרסום של Facebook ומחוץ לFacebook, במטרה להגביר החשיפה למוצרים ולשירותים של הלקוח, להגדיל את כמות האוהדים ולהגדיל כמות הלידים ובמסגרת זו נעצב וננהל דפי נחיתה של מבצעים שונים.

נטפל בהפצת מנגנוני LIKE באתרי תוכן שונים ורלוונטים לפעילות הלקוח, ועל פי הצורך והתקציב נפתח אפליקציות ייעודיות ללקוח.

נטפל במילות מפתח רלוונטיות ונבצע קידום הפניות לאתרי תוכן ותדמית של הלקוח במטרה להגדיל התנועה לאתרים אלו.

לצורך הפעילות, נדרשת בניית תוכנית אסטרטגית בה יקבעו כל הכללים ותהליכי העבודה לבניית ערוץ שיווק כזה.

במסגרת השיווק המתקדם יבוצעו השלבים הבאים:

שלב פירוט
ניתוח ותכנון ניתוח שיווקי: 

–          הגדרת מטרות עסקיות, קהלי יעד, תקציב.

–          ניסוח המטרות העסקיות.

–          הגדרת קהל יעד רלוונטי.

–          הגדרת בנק תגובות וגזרות פעולה.

–          בחינת התקציב ברמה קצרת טווח וארוכת טווח וניתוח פעילות מתחרים.

–          בשלב התחלתי זה יקבעו היעדים אותם אנו נרצה להשיג (יעד עיקרי, יעד משני).

מחקר מילות מפתח ופעילות גולשים רלוונטים –          מחקר קהל היעד ופילוח פעילות. 

–          פילוח העדפות גלישה וקהילות רלוונטיות.

–          מיפוי טוק-בקים רלוונטים.

–          בחינת מילות מפתח רלוונטיות לקהלי יעד.

–          פרסום בגוגל PPC וניתוח התנהגות הגולשים בהתאם למילות מפתח

–          בניית קמפיין ויראלי

הקמת מערך שיווקי –          רישום לפורומים ולרשתות חברתיות. 

–          התבססות על אתרים לביצוע פרסום.

–          הגדרת תקציב לפרסום ממוקד.

–          רישום לפורומים ובלוגים ורשתות חברתיות והקמת קבוצות ייעודיות.

–          עיצוב באנרים ועמודי נחיתה *.

הקמת מערך שיווקי ב Facebook –          הכנת תוכנית קמפיינים שיווקיים ומבצעים לרישום חברים חדשים וקידום פעילות החברה ברשת. 

–          רישום והקמת פרופיל חברה

–          ביצוע פעילות ויראלית להגדלת כמות החברים ברשת

–          ביצוע קמפיינים שיווקיים על פי תוכנית העבודה

–          כתיבת תכנים והזנתם

–          מענה על פניות חברים

הפקת הקמפיינים וקידום המוצרים והשירותים –          בניית מודעות בהתאם למילות המפתח. 

–          קידום ידני וממוקד לקבוצות דיון רלוונטיות.

–          שיווק ויראלי למוצרים ופעילויות.

–          הנעת קבוצות יעד לרכישת המוצרים \ חשיפת מידע.

–          ביצוע טוק-בק אוהד למוצרי ושירותי הלקוח.

–          רכישת מדיה פרסומית לפרסום הבאנרים באתרים רלוונטיים.

–          פרסום ממומן במנועי חיפוש.

ניתוח סטטיסטי וטיוב פעילות המשך 

(מבוצע בצורה שוטפת מפעם לפעם)

 

ניתוח הגולשים ע"פ מילות מפתח ומקור הגעה לדפי הנחיתה: 

–          ניתוח הממצאים הרלוונטים (מילת החיפוש דרכה הגיעו הגולשים, משך שהיה באתר, אתרים מהם הגיעו הגולשים, דפים נצפים והחשוב מכל כמות הלידים)

–          פעילות הקהילות, הפורומים, הבלוגים והטוק-בקים.

–          טיוב מערך השיווק והמדיה על פי הצלחות ועדכון פעילות הפקת הקמפיינים.

* עמוד נחיתה הוא היעד אליו מכוון הפריט הפרסומי. עמוד הנחיתה צריך להיות מושך, משכנע ויוצר חשק מספיק, על מנת שהגולש ירצה לבצע בו את הפעולה המבוקשת. עמוד הנחיתה צריך להבנות אך ורק במטרה שיווקית, את התוכן יכתוב קופירייטר מקצועי, שכן התוכן הזה הוא איש השיווק של עמוד הנחיתה. כמו בעמוד הנחיתה, גם במודעה או באנר הפרסומי, צריך להיות תוכן שיווקי שימשוך את הגולש ויגרום לו ללחוץ על הקישור. המודעה או הבאנר צריכים להיות ברורים וכמה שיותר ממוקדים, על מנת להגביר את הסיכויי לאחוזי המרה גבוהים

 

 

כתיבת תגובה