העשרת מיילים יוצאים מהארגון

במסגרת ההצעה, תבצע WebCell הטמעה של מערכת העשרת מיילים. ההטמעה כוללת אפיון הצרכים, הגדרת המשתמשים במערכת, יצירת חתימה דיגיטלית למיילים יוצאים, הגדרת ויישום קמפיינים שיעשירו את המיילים היוצאים וביצוע מעקב וניתוח הדוחות.

השירות מחזיר את ההשקעה בשימוש בו תוך הפיכת דוא"ל עסקי לערוץ מסרים שיווקיים רלוונטיים ייחודי. השירות מנצל את מלוא תשומת הלב של מקבלי הדוא"ל 'על ידי הוספת באנרים ממותגים, הודעות טקסט, קישורים וחתימות אלקטרוניות מאוחדות לדוא"ל היוצא מתוך החברה או הארגון שלך.

המערכת מאפשרת להוסיף את התוכן הרצוי תוך שימוש במערכת כללים שנקבעו מראש, מעשירה את התקשורת שלך על ידי העשרה של הודעות הרלוונטיות ללקוחות, קולגות, קשרים עסקיים ומכרים אחרים.

ההיגיון העסקי במערכת וביצועיה המוכחים מאפשרים משוב חיובי ומיידי על פי מטרות הקמפיין שלך, ומאפשר לך להגיע לשווקים חדשים וליצור הזדמנויות עסקיות חדשות.

 

השימוש במערכת מאפשר:

  1. שיפור משמעותי של מראה הדואר האלקטרוני היוצא מהארגון, העברת מסר תדמיתי של חדשנות טכנולוגית.
  2. הגדלת כמות החשיפות של הציבור הרחב למסרים השיווקיים של הלקוח תוך ניצול הדואר האלקטרוני השוטף כמדיה שיווקית הזמינה בעלות מינימאלית להלקוח.
  3. הגדלת כמות הפניות (קליקים) לאתר האינטרנט של הלקוח תוך ניצול האופי האינטראקטיבי של דואר אלקטרוני המועשר באמצעות מערכת IMP@CTIA ®
  4. חיזוק המותג של הלקוח ע"י יצירת "נייר מכתבים" אחיד לתכתובת האלקטרונית (עם אופציה ליצירת חתימה אלקטרונית אחידה לעובדים).
  5. הגברת הזהות הארגונית של כל עובדי הארגון השולחים דואר אלקטרוני.

 

ü      המערכת מוצעת בתצורת SaaS (Software as a Service), החוסכת מהלקוח ניהול ותפעול שרתים וחומרה, ניהול גרסאות וכו.

 

כתיבת תגובה